12.12.2010

Chciałabym

zniknąć, odfrunąć, rozpłynąć się, zapomnieć, nie wiedzieć, pojechać, rozpuścić, wsiąknąć, rozpaść się, odlecieć, nie być
zbudować gniazdo, zamieszkać z gawronami a psychicznie chory kot w bryczesach i surducie niech mi parzy herbatę, będę ją pić, niech mnie kurewsko pochłonie, a w moich włosach niech zamieszkają ćmy, będą mi opowiadać bajki na dobranoc żeby nie śnić, pod drzewem wykopię dół, niewielki, nawet tylko mały, na resztki pamięci i niedopałki, na słowa i kolory
i wtedy będę się śmiać.. 

3 komentarze:

  1. kurczę a Ja myślałam, że tylko sama mam ochotę aby się schować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. schować się chcą zazwyczaj te dziewczynki co czasem nie radzą sobie ze światem ignorantów..:) tak mi się wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heheheh no to Ja mam ochotę się schować :))))) do czasu aż mi przejdzie, albo i nie :)))) ;)

    OdpowiedzUsuń