8.01.2011

Ogłaszam konkurs na najbardziej sfermentowane męskie ego!

Kryterium: dojrzałość płciowa, niedojrzałość emocjonalna aczkolwiek sprawność intelektualna.

*deficyt z zakresu zachowań adaptacyjnych wynikający z wad wrodzonych sprzężonych z płcią, jednogłośnie wyklucza udział w konkursie.

nagrody:
miejsce III - przejażdżka tramwajem po Bojler City
miejsce II - przeprowadzony i zrefundowany nowoczesny zabieg lobotomii polegający na przecięciu wszystkich receptorów a pozostawienie tylko tych  kodowanych poprzez allel 7R genu DRD4 (zwanym inaczej genem przygody)
miejsce I - audiencja  u Archanioła Uriela i modlitwa o wieczny wzwód.

podania proszę kierować na adres mailowy.
szczegóły konkursu niebawem.

9 komentarzy:

  1. Mistrz! Mam kandydata! Mojego EKS, od Seks.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!:)poczekajmy na więcej zgłoszeń i ustalimy który w jakiej kategorii startuje..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój cierpi na dojrzałość miłości w stosunku do samego siebie - takiej adoracji to ja sobie nawet odmawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. hm..na pewien sposób podziwiam tego rodzaju miłość, ona nigdy nie przekwita..

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Ja tak skromnie chciałabym zgłosić Mojego Szacownego :) wieczny wzwód tym najbardziej będzie zainteresowany, wierzę iż chłopak się postara :)

    OdpowiedzUsuń
  6. he,he,he bosko, mamy drugiego!ps. a czy Szacowny posiada jakieś ukryte talenta? może specjalnie dla niego stworzymy oddzielną kategorię..?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I oto kandydat numer 3! http://kalafiorybehemota.blogspot.com/2010/02/panie-i-panowie-przedstawiam-wam-oto.html

    OdpowiedzUsuń
  8. tak :) Dwulicowość i ciągłe okłamywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. standard wręcz! Męska natura taka jest. Tylko pytanie się rodzi: czy MY jesteśmy lepsze? Owszem! Bo robimy to z wyrafinowaniem i idealnie dobranym chłodem.

    OdpowiedzUsuń